Monday 2 May 2011

gurl yang kaki mencarut



Wanita adalah kaum yang lemah lembut,wanita dulu dengan wanita sekarang dah tak sama,aku suka bahaskan guna ayat wanita dari perempuan,bagi aku perempuan tu macam kebudak-budakan dan belum matang,so aku tak kisah sangat pasal perempuan nie,target aku more to wanita.

Kenapa aku cakap perempuan macam kebudak-budakan?berapa ramai perempuan sekarang yang dah tak jaga adab dan pergaulan?jangan kan kata percakapan,penulisan pun dah cukup buat orang judge seseorang,sekarang ramai perempuan yang dah tiada malu,ataupun erti kata lain tak kenal malu tu apa.Mencarut nie macam dah jadi perkara biasa aku tengok,aku selalu jugak tegur kawan-kawan perempuan yang terlepas cakap,aku taw korang marah,emosi korang memang selalu tak stabil,tapi facebook,blog dan twitter bukanlah tempat untuk korang rasa cool dengan mencarut,guna ayat Fuck,Shit,Sial.Aku yang tengok pun rasa malu,ker korang tak taw perkataan fuck tu maksud nya apa?seolah-olah korang meminta-minta..

Tapi tak pe aku tak heran pun,bukan kacau aku pun kalau korang mencarut macam tu,siap tulis dalam blog lagi guna ayat-ayat yang yang menyebuk kemaluan sendiri,aku tak kisah pun,itu kemaluan korang yang korang sebut,jangan cakap aku straight to the point,kang aku guna ayat sarkastik,korang tak faham,jadi baik aku direct kan terus percakapan aku.

Tolong lah rasa malu sikit,bukan sorang yang baca status korang or blog korang,beribu-ribu orang akan nampak,pic profile pakai tudung,ayu gitu,tapi status facebook

"Fuck la!Sial punya jantan"

Terkejut aku tengok status macam tu,yang best nya kawan-kawan perempuan tu pulak yang tolong click 'like' beramai-ramai,takde sorang pun yang rasa nak tegur.

Lagi-lagi bila yang tulis blog,tambah-tambah yang dah famous dan ramai orang masuk baca entry,rasa cool sangat kot kalau boleh mencarut dan lepas tu ramai pulak penyokong-penyokong dan fan-fan yang sokong 100% tanpa rasa bersalah dan rasa entry tu adalah sampah.Bangga kot?bila pakai tudung muka cantik tapi kuat mencarut,nampak sangat kebudak-budakkan,eh,aku rasa budak-budak pun malu nak mencarut,so kategori apa nie yea?Kategori baru,perempuan zaman moden kot,kan kan kan?

Serious aku rasa,wanita-wanita yang diluar sana bila baca apa yang aku tulis diatas pasti akan timbul rasa marah dekat aku bila aku direct guna ayat-ayat tu tanpa berlapik,bagus lah korang masih lagi ada rasa marah dan malu,tapi aku heran perempuan-perempuan tak rasa malu dengan apa yang diorang tulis,dah tu publishkan untuk tontonan umum.

Ingat,lelaki otak kotor,most of the time takde benda lain yang difikirkan,selang berapa saat jer mesti fikir tentang sex and sex,itu realiti lelaki,bila lelaki tengok status korang pun diorang akan rasa geli geleman,walaupun otak kotor,lelaki masih cari wanita yang baik untuk dijadikan isteri.

Jadi tolong jaga adab dan percakapan saudari-saudari,jangan ingat anda dah cool bila mampu tulis macam tu.Janganterikut-ikut dan terbawa bawa dengan idola artis wanita barat,jadilah wanita melayu yang terakhir,kalau tak dapat pun jadilah wanita korea,wanita jepun,wanita jawa,atau wanita wakil Kuala Lumpur yang terkakhir.

Sebaik baik perhiasan dunia adalah wanita yang solehah.


Lelaki adalah kasar,mencarut dan bercakap sia-sia adalah separuh dari kehidupan dia,sekian..
 
akhir kta.,.tingkatkn prestasi.,.,kurangkan kontroversi.,hahahaa

No comments:

Post a Comment