Wednesday, 1 August 2012

specal forr..,






hy assalamualaiku.,.,salam sejahtera.,.,salam ramadhan buat semua.,.,thanx a lot for reading my page.,.,hari ni aq nk cerita nilai erti sebuah persahabatan.,.,persahabatan.,.,satu perkataan yg tinggi nilainya.,.persahabatan x boleh dijual beli.,.,di dagangkan,.,direct selling.,.mahupun reload toup,.,sbb.,.,persahabatan dtg dr kelembutan hati kita sendiri.,.,biarpun siapa sahabat kita.,,buruk baiknya.,,jahat nakalnya.,.,dy lah sahabat kita.,.bg aq.,.,persahabatan bermula dr 1 pertemuan yg ditentukan oleh NYA .,.,dan dari situlah bermulanya suka duka kehidupan.,.pertemuan yg mengembirakan.,dan diakhiri perpisahan sementara yg membawa kita kerinduan yg mendalam tanpa kita sedari.,,x perlu lahirkan perasaan cinta.,.,hnya secebis ingatan kepada kwn2.,.,sudah besar nilainya.,.,sekali pertemuan btkan kita rasa ingin bertemu berkali2.,.,tol x?.,dan kerana nilai persahabatan lah aq kenal BLOGGER PERAK.,.,group yg x sama seperti group2 yg lain yg hanya mencari populariti.,.blogger perak kukuh sehingga sekarang adalah kerana persahabatan atau ukhwah yg terjalin sesama kita.,kita semua bersatu hati menjaga keharmunian blogger perak,..disamping mengukuhkan ukhwah sesama kita.,.setiap kali event yg dilaksanakan.,saya sendri lihat.,.,bertapa manisnya persahabatan dlm blogger perak.,kita bermula kwn di alam maya.,.,biarpun jasad jauh berbatu.,.,ada dr utara.,pantai timur.,.,selatan.,,.mahupun barat .,dan ada datangnya entah diketahui.,.,tapi.,kecil hati ini menyatakan,.,kita bersatu hati kerana satu persahabatan.,,setiap kali pertemuan kita.,(gath) .,hati kita jadi senang biarpun dlm otak ligat memikirkan bnyak masalah rumah tangga.,tempat kerja.,.,kampus.,agsignment,.,yg kita tanggung.,,kerana.,.,gelak tawa dan nasihat dr seorang kawan yg setai mampu menenangkan saya dan saya menyeru kepada semua ahli blogger perak..,blogger perak bg aku adalah satu permata yg x diketahui nilainya.,.,sbb BP terkandungnya suka duka kita bersama sahabat2 blogger perak yang lain.,,.mungkin aq bukan sahabat yg baik.,.bukan sahabat yg sejati.,.tp aq bangga dan bahagia mempunyai sahabat2 yg setia bersama2 menjadi tunggak kukuhnya blogger perak.,,.dan coretan ini specal for BLOGGER PERAK.,.,much i love u.,.

5 comments:

Bro Aim said...

aper ko tulis ni..aku tak nampak..bagi besaq sikit font tu...ayarkkk

Cik Reena Tan said...

Nak komen nak komen. Background patut lebih simple. Sbb tulisan tak nampak la fie.

Ehemm. Jgn lupa kakak kawasan tau! Kang buang daerah kang. Haha

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah.ayat dia..bgusnya.. hyperbola hyperaktif semua ada..syg BP juga walau bru jumpa sekali..hihi..

P/s: better besarkan tulisan tau.. jelas skit nak bc

Ruzzezanie said...

bp kan ohsem. sebab bp penuh kasih sayang. :)

errr, penin! gua ni dahla silau warna dan rabun. gigih gua bace ni tahu. kecik sgt tulisannyee... -.-

nabila azmi said...

hehe,.,..nice one...tpi mmg tulisn too kecil...huhuhu

Post a Comment